PODCASTS

Lijn2.png

marketing & design aan de keukentafel

Welkom aan onze keukentafel.
Schuif aan, neem een kop koffie of thee en luister naar de gesprekken die wij voeren over marketing en design.

We nodigen gasten waar we wat van opsteken of die ons inspireren. Onderwerpen die ons raken of bezig houden bespreken we samen.

En als je een vraag hebt waar je van ons graag een antwoord op wilt hebben, stuur ‘m in via het contactformulier onderaan de pagina.

Veel luisterplezier!

The Social Dilemma

De Netflix documentaire ‘The Social Dilemma‘ is een must see voor elke marketing en communicatiespecialist. Daarom maakten wij er een gezellig avondje tv kijken

Een merk met een missie – met Jolyne Eringaard, marketing manager bij Marlies Dekkers

Marlies Dekkers heeft een missie. En die missie proberen ze te bereiken door lingerie te verkopen. Onder andere. Want ze doen nog veel meer

Hoe Ga Je Om Met Moeilijke Klanten?

En hoe kom je tot een werkbare oplossing? Elk marketing- of designbureau komt ermee in aanraking. Je zult altijd klanten hebben waarmee het moeilijk

Status van het redesign van onze website

In aflevering 7, ruim een maand geleden, braken we onze eigen site af. In deze aflevering vertellen we waar we staan met het redesign

Hoe maak je een goede creatieve briefing?

Waarom heb je een briefing nodig? Met een briefing haal je de beste oplossing voor jouw vraag uit de markt. De briefing vertelt de

10 Reclame-strategieën om je mee te onderscheiden

Ondernemen gaat om onderscheidend zijn. Dat kun je in je reclame en marketing op verschillende manieren doen. Maar hoe kies je een aanpak die
Jesse van Doren van Brize

Design Thinking met Jesse van Doren

Design Thinking is bezig aan een opmars. Deze methode om complexe problemen op te lossen wordt door steeds meer organisaties omarmd. Jesse van Doren van Brize en Designthinkingmethode.nl helpt organisaties

Samenwerken in een relatie

Samenwerken in een relatie is niet vanzelfsprekend. In deze aflevering bespreken wij hoe wij het gezellig houden dat getrouwd zijn terwijl we ook samenwerken

Hoe houd je focus en blijf je on brand?

Je wilt je onderneming ontwikkelen, maar past de stap die je wilt zetten wel bij je merk? In deze aflevering bespreken Desirée en Arjan

Een kritische blik op onze eigen site – Afbreken & Opbouwen

De valkuilen waar wij onze klanten voor behoeden, daar zijn we zelf ingestapt.We zijn niet tevreden over onze eigen site. In deze aflevering bespreken

Voorbereiden op een 2e Golf Coronabesmettingen

Een tweede golf coronabesmettingen lijkt aannemelijk. Dus is het nodig om je daar goed op voor te bereiden.Wat hebben wij geleerd van de eerste

10 Vuistregels voor Marketing & Design

We doen het allemaal. Zonder vuistregels ben je keer op keer opnieuw het wiel aan het uitvinden voor je met je taak verder kunt.

Onzekerheid. Kun je dat voor je laten werken?

Onzekerheid. Standaard uitrusting voor een creatief. Maar wat is je reactie? Vluchten of vechten? Samen zitten wij al bijna 40 jaar in het vak. Daarin hebben

Hoe werkt een brand of content newsroom?

Met storytelling en content marketing on the rise, is je merk ook gebaat bij goede structuur in die aanpak. De brand of content newsroom

Een Merk Bouwen In Crisistijd

Branding met een beperkt budget, kan dat? Wij geloven van wel. Hoe bouw je in crisistijd aan een merk? Juist in deze tijden wordt

Desirée & Arjan Stellen Zich Voor

Oeh, spannend. Onze eerste aflevering.  We stellen ons eerst maar eens voor. Want je wilt misschien wel weten naar wie je zit te luisteren.